piątek, 26 kwietnia 2013

Anafranil - drastyczny spadek wagi

Któż nie chce być szczupły? Ale nie chudy!!
Wszystkie objawy po zażywaniu Anafranilu drastycznie się pogłębiają, poza jednym - bałam się o zwiększenie wagi ciała - a tymczasem moja waga leci na łeb na szyję!! To jest jakaś tragedia - na tydzień 1 kg!!

Budzę się w nocy zlana potem. Sny to jakieś dziwne majaki na granicy snu i jawy. Często po paru dniach zastanawiam się, czy to był sen, czy wydarzyło się naprawdę. I wpadłam w pułapkę nieustannego ważenia się. Codziennie zaczynam i kończę dzień kłaniając się wadze! A waga zeszła poniżej 50 kg.

Mój lekarz jest zdziwiony. Kazał mi zapisywać codziennie wagę. Jeżeli ten proces się nie zatrzyma, to będę musiała robić szereg badań, by dojść przyczyny. Bądźmy szczerzy - ja mało co jem. Mam wstręt do jedzenia!! Na sam widok jedzenia robi mi się niedobrze.

Bardzo proszę, nie zmuszajcie lekarzy aby przepisywali Wam Anafranil jako sposób na odchudzanie!! Większość zażywających Anafrafil tyje!! Mój mąż zaczyna się o mnie poważnie martwić:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz