środa, 3 kwietnia 2013

Wpływ Anafranilu na apetyt

Od paru dni zażywam Anafranil. Do tej pory czytałam, ze wskutek zażywania Anafranilu można przybrać na wadze. Nie wiem, czy jest to związane z brakiem apetytu, ale faktem jest, ze waga leci mi "na łeb na szyje"!
Czy tak będzie cały czas, czy potem naraz przytyje wszystko co straciłam plus jeszcze coś? Czy będę mieć efekt jojo? Na widok jedzenie pojawia mi się ewidentny wstręt, nie potrafię nic przełknąć. Pierwszych efektów pozytywnych jak na razie brak, jestem coraz słabsza, coraz bardziej zmęczona, i ciągle chce mi się ziewać! Anafranil nie dostarcza mi żadnych dobrych wrażeń. Lekarz wspominał mi, ze z początku wszystkie objawy się nasilą, ale żeby aż tak!! Ludzie to jest nie do zniesienia!! Napiszcie proszę o własnych objawach! Póki co, najbardziej niepokojący jest spadek wagi! Zaczęłam to kontrolować i zapisywać dziennie wagę. Jako wyjściową przyjęłam 50 kg (jak widzicie, nie bardzo jest z czego zrzucać). Kontroluję również ciśnienie. Zwykle mam niskie, więc nie wiem, czy się dodatkowo obniżyło. Czuję się okropnie i myślę o poddaniu się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz